«Ճամփորդում ենք Վայոց Ձորի մարզ»

Հայաստանը շա՜տ գեղեցիկ եկիր է, արի ճամփորդենք Հայաստանի տարածքում։ Այս անգամ ճամփորդում ենք Վայոց Ձորի մարզ։ Վայոց Ձորի մարզն իրոք ձորերի երկիր է: Մարզը հարևանների հետ կապող գլխավոր ճանապարհները անցնում են դժվարամատչելի լեռնանցքներով: Գեղարքունիքի մարզի հետ նա կապվում է Սուլեյմայի լեռնանցքով, որը ամենաբարձրն է` 2410մ: Մարզի երեք քաղաքներն էլ` Եղեգնաձորը, Ջերմուկը և Վայքը փոքր քաղաքներ են: Մարզկենտրոնը` Եղեգնաձորը, պատմական Սյունիքի հնագույն բնակավայրերից է: Այն եղել է տարբեր հայ իշխանական տների աթոռանիստը։ Մարզում առանձնահատուկ տեղ է գրավում Ջերմուկ քաղաքը: Նա առաջնակարգ առողջարանի հռչակ ունի: Ամեն տարի քաղաքի սանատորիաներում իրենց առողջությունն են վերականգնում ու հանգիստ են անցկացնում Հայաստանի ու արտասահմանի հազարավոր քաղաքացիներ: Այստեղ է կատարվում հանրահայտ «Ջերմուկ» հանքային ջրի շշալցումը և առաքումը աշխարհի տարբեր երկրներ:

Ձեզ եմ ներկայացնում նաև մի տեսանյութ, որ ես եմ պատրաստել; Տատիկիս հետ հաճախ եմ ճամփորդում Վայոց Ձորի մարզ, քաղաք՝ Վայք։ Տատիկիս ծննդավայրն է։ Շատ սիրուն է այնտեղ։

«Առաջարկում եմ դիտել»

Ոզջույն, ես Նորիկն եմ։ Ես ուզում եմ ձեզ առաջարկել դիտել մեր հայկական ֆիլմերից։ Եկեք այս օրերին ավելի սիրենք հայկականը սկսած ֆիլմերից և ամենաներից ուզում եմ առանձնացնել    «Գիքոր» ֆիլմը, (1982):

Բազմիցս եմ նայել ու ամեն անգամ հավեսով նայում եմ, թե՛  մենակ, թե՛ ընտանիքով։ Շատ իմաստով ֆիլմ է։ «Գիքորը »Հովհաննես Թումանյանի համանուն պատմվածքի երկրորդ էկրանավորումն է։Համբոն իր տղային՝ Գիքորին, տանում է քաղաք, որ այնտեղ աշխատի ու հնարավորինս կրթվի։ Տղային նա թողնում է բազազ Արտեմի տանը՝ որպես սպասավոր։

Առանձնացնեմ նաև դերասաններին՝

Հզոր դերասանական կազմ, իմաստով ֆիլմ ու ամենա կարևորը մեր հայկական ֆիլմն է։ Ես հայրենասեր եմ ու սիրում ու գնահատում եմ այն ամենը ինչ կապված է մեր հայերիս, մեր հայրենիքի հետ։ Գնահատենք , ինչ ունենք։ Բարի դիտում բոլորին։

 

 

Учебная весна

Наступила весна. Солнце пробудило цветы,деревья,листья,реки…птички вернулись из теплий стран и щебеча достраивали свои гнезда. Солнце улыбаеться и засвели деревья и цветы. Погода потеплело.Птициы настолко красиво щебечут будто поют о весне.

зогатки

  1. Подснежник
  2. ручей
  3. мимоза
  4. соловей
  5. грач
  6. скворечник
  7. вербы
  8. меджеь
  9. бероза