Դ-Տ -Թ բաղաձայնների ուղղագրությունը

Դ, տ, թ հնչյունները արտասանվում են այնպես, ինչպես գրվում են, օրինակ՝  դանակ, դարակ,    տգեղ, տունկ,  թաթ, թութ, թութակ և այլն, բացառությամբ՝ 

թ լսում ենք, դ գրում հետևյալ բառերում՝  արդարարդեն, արդյոք, արդյունքզարդ,արդուկ,բարդ,բրդել, բրդուճ,  բուրդբրդյա, դրդել, երդվելլյարդ, նյարդ, որդ, որդիվարդապետ, օրիորդ, Նվարդ, Վարդան, Վարդուհի, Վարդգես, դադար, դդում, օդ, անդամ, խնդիր, կենդանի, կարդալ
 -որդ  վերջածանց ունեցող բառերում՝  բնորդ, գնորդ, լողորդ, հաջորդ, վարորդ.
• -ուրդ  վերջածանց ունեցող բառերում՝  ժողովուրդ, խորհուրդ, խառնուրդ.
•   ընդ-ով  մի քանի բառերում՝ ընդամենը, ընդունակ, ընդարձակ, ընդհակառակը, ընդհանուր, ընդհատել, ընդհուպ:

  1. Սովորիր  բառերի ուղղագրությունը, որտեղ թ ենք լսում, բայց դ գրում:
  2. թ լսվող, բայց դ գրվող բառերից ընտրիր 10 բառ և կազմիր նախադասություններ:

դադար-Ես և իմ ընկերները սիրում ենք անդադար խոսել:

օդ-Ես սիրում եմ օդ շնչել:

գնորդ-Ես խանութում տեսա գնորդին:

ընդհատել-Ես ընդատեցի  իմ քույրիկի նյութը:

կարդալ-Ես շատ եմ սիրում կարդալ:

Նվարդ-Ես մի  մարդու  եմ հանդիպել նրա անունն է Նվարդ:

արդար-Ես շատ արդար եմ:

բրդուճ-Ես այսօր պատրաստեցին մի մեծ բրդոճ:

դդում-Այսօր ես մի մեծ դդում քաղեցի:

կենդանի-Այսօր ես տեսա մի մեծ կենդանի: