Ֆլեշմոբի խնդիրներ

Իմ առաջարկած խնդիրը

Նորիկն ու քույրիկն ունեն նույն չափով գումար:Նորիկը որքա՞ն գումար պետք է տա քույրիկին,որ քույրիկի մոտ գումարը լինի 1000 դրամով ավելի։

Լուծում

Ես և իմ քույրիկը ունենք ,հավասարաչափ 5000 գումար:Երբ ես իմ քույրիկին տվեցի 500 դրամը

, նրա գումարը դարձավ 1000 դրամով ավել։

1. Տեղափոխել երեք փայտիկ այնպես, որ ստացվի միայն 4 քառակուսի:

12

2․. Երեք լուցկու հատիկ տեղափոխիր այնպես, որ ստացվի 4 հատ եռանկյուն։

No unread posts

3․ 4 լուցկու հատիկներով քառակուսին բաժանիր երկու հավասար մակերես ունեցող պատկերների.

No unread posts

4

Screenshot_11

5. Ձեռքերին կա 10 մատ։ Քանի՞ մատ կա 10 ձեռքին։

unnamed (1)

6․ Ենթադրենք՝ ես և դու նույնքան դրամ ունենք։ Քանի՞ դրամ ես պետք է տամ քեզ , որպեսզի դու ինձանից 10 դրամ ավելի ունենաս։

AM_2004_10_dram_r

Оставьте комментарий